ENGLISH|نقشه سایت
دانشگاه آزاد اسلامی مبارکه
 
۱۳۹۵ جمعه ۱ بهمن
اخبار کوتاه
الهام راستي بروجني – سعادت الله صالحي
هدف پژوهش حاضر بررسي تاثير تبليغ تجهيزات ورزشي بر قصد خريد كالاهاي تن تاك و گرايش مردم به ورزش در بين شهروندان اصفهاني بود. روش پژوهش توصيفي و از نوع پيمايشي و جامعه آماري شامل كليه شهروندان اصفهاني از سنين 15 سال به بالا درسال 1393 بوده، كه تعداد آنها نامشخص بود. بنابر محاسبه به عمل آمده حجم نمونه 324 نفر بدست آمد. جهت انتخاب افراد مختلف بر اساس برخوردار ، نيمه برخوردار و كم برخوردار از روش نمونه گيري تصادفي خوشه اي استفاده شد . ابزار اندازه گيري پرسشنامه 20 سوالي محقق ساخته بود كه براساس ضريب كندال ميزان روايي پرسشنامه 70/0 محاسبه گرديد و پايايي پرسشنامه از طريق ضريب آلفاي كرونباخ 85/0 بدست آمد. به منظور تحليل استنباطي داده هاي بدست آمده از ابزار اندازه گيري از روش آماري t تك متغيري، t  مستقل، و تحليل واريانس تك متغيره (انوا) استفاده شد.نتايج نشان داد كه با توجه به اين كه ميانگين حاصله(71/2)كوچكتر از ميانگين فرضي(3) و t حاصله نيز از مقدار بحراني جدول (95/1) بزرگتر بوده بنابراين تبليغ تجهيزات ورزشي تن تاك بر قصد خريد شهروندان اصفهاني به طور معناداري تاثير گذار نبود.با توجه به اين كه ميانگين حاصله(67/2)كوچكتر از ميانگين فرضي(3) و t حاصله نيز از مقدار بحراني جدول(95/1) بزرگتر بوده بنابراين تبليغ تجهيزات ورزشي تن تاك بر گرايش به ورزش شهروندان اصفهاني به طور معناداري تاثير گذار نيست. بين ميانگين نظرات شهروندان اصفهاني در خصوص تاثير تبليغات تجهيزات ورزشي تن تاك بر قصد خريد و گرايش به ورزش آنها به تفكيك جنس،سن و تحصيلات تفاوت معناداري نشان نداد اما بر اساس ميزان درآمد و موقعيت زندگي تفاوت معنادار بود .
تعداد بازدیدکنندگان امروز 113 تعداد بازدیدکنندگان دیروز 2137 تعداد کل بازدیدکنندگان تا امروز 2476511 تعداد کاربران بر خط 0 تعداد کاربران لاگین بر خط 0
کلیه حقوق این پایگاه متعلق به دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه می باشد..
Powered by DorsaPortal