ENGLISH|نقشه سایت
دانشگاه آزاد اسلامی مبارکه
 
۱۳۹۶ چهارشنبه ۱ آذر
اخبار کوتاه
هدف پژوهش حاضر، بررسي عوامل مؤثر بر بازاريابي رشته ورزشي فوتبال در استان اصفهان مي­باشد. روش تحقيق از نوع توصيفي بود كه بشكل پيمايشي اجرا شد. بدين منظور تعداد 40 نفر از مربيان اصفهان به عنوان نمونه آماري اين تحقيق انتخاب شدند. سپس آن‌ها در دو گروه با حداقل يك بار سابقه‌ي شركت در مسابقات ليگ برتر اين رشته و يا بدون سابقه‌ي ليگ برتر تقسيم گرديدند. جهت بازاريابي رشته ورزشي فوتبال با محور قراردادن توريسم ورزشي اقدام به شناسايي عوامل سوق دهنده، جلب‌كننده و بازدارنده به تفكيك از نظر اساتيد، مديران و دست اندركاران ورزش فوتبال و با توجه به مباني نظري گرديد. پرسشنامه‌ي 47 سوالي محقق ساخته براي بدست آوردن اطلاعات لازم جهت تحليل آماري بعنوان ابزار تحقيق مورد استفاده قرار گرفت كه روايي آن توسط كارشناسان و اساتيد و همچنين پايايي دروني آن با روش آلفاي كرونباخ تاييد شده بود. براي تجزيه و تحليل اطلاعات بدست آمده، از آزمون‌هاي باينوميال، يومان‌ويتني و كروسكال استفاده گرديد و تفاوت احتمالي بين نظرات دو گروه مورد بررسي قرار گرفت. يافته‌هاي اين پژوهش نشان داد كه تفاوت معني داري بين ديدگاه مربيان با سابقه حضور در سطح ليگ برتر فوتبال كشور با گروه غيرحرفه‌اي تر وجود دارد.
تعداد بازدیدکنندگان امروز 324 تعداد بازدیدکنندگان دیروز 592 تعداد کل بازدیدکنندگان تا امروز 2751362 تعداد کاربران بر خط 4 تعداد کاربران لاگین بر خط 0
کلیه حقوق این پایگاه متعلق به دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه می باشد..
Powered by DorsaPortal